Slappisdag

 
Vaddå världens skönaste och slappaste dag?!? Sov ända till klockan tio och har sedan dess legat i sängen hela dagen! Har betat mig igenom hela sista säsongen av "The killing" (jahapp, vad ska jag nu göra med mitt liv) och bläddrat i diverse tidningar. 
 
Igår stressade jag runt från morgon till kväll. Handlade, var till frissan, lagade mat hos mormor (vårt kylskåp har gått sönder..) och inväntade sedan mina vänner. Och vår hemmafest blev mer en otroligt mysig och trevlig kväll, än en fest. Men det gör mig ingenting, för jag har alltid roligt med dessa fina människor. Det var lite av en hej då-kväll, för många av dem flyttar till andra städer. Men så insåg vi att flera av dem inte flyttar förrän nästa vecka, så vi hinner kanske ses nån mer gång. Och alla kommer ju hem till mârten!! Och för er som ej vet vad mârten är, så betyder det marknad, och det är det största som händer i vår by på året haha. 
 
Förresten, kika in senare om ni vill ha lite information angående att åka som au pair!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0