Juni - Juli - Augusti

Hur snabbt har inte denna sommar susat förbi egentligen? Poff, och så var den borta. Jag har kanske haft världens bästa sommar (okej, sommaren mot nian är svårslagen). Så mycket kul har hänt! I mitten av juni var studentveckan i full gång med bal och student. Studenten var nog det bästa av allt, sån himla lycka att få springa ut! Dagen efter studenten åkte vi raka vägen till Stockholm för tre underbara dagar i huvudstaden. Shopping, stros på stan och en fantastisk konsert. Vi fick både se 5 Seconds Of Summer och One Direction.
 
Efter Stockholm var vi hemma en dag. Sedan lyfte vi mott Mallorca - en vecka i Magaluf väntades. En vecka som vi sett fram emot så mycket. Och ja, kul hade vi. Många, många skratt blev det och en massa sol. Jag var trött i en evighet efter två helt underbara veckor, men det var det värt! Resten av juni jobbade jag mycket, samt betade av några fikor med vänner.
 
Och så kom juli och världens värmebölja! Vi fick besök från USA, jag hann med flera fikor med vänner, såg på fotbolls-VM och jag lyckades även ta tag i min ansökan om att åka som au pair. Familjen och jag tog också husvagnen och for till Mora på semester där vi var med om en läskig incident. När vi kom hem väntades sommarens höjdpunkt: cykelfesten i Pusta. Herregud så kul det var! I stort sett alla var samlade och vi hade en sådan bra kväll ♥ I slutet av juli månad var vi iväg på Fryksdalsdansen. Det var tyvärr lite av en besvikelse, men jag hade ändå kul. 
 
Augusti började med en tripp till Gränna och Ullared. Tre toppendagar! Fyndade massor inne i varuhuset. Och efter någon vecka tog vi husvagnen till Torsbys camping där förfest med några vänner väntade innan vi festade loss till Pistonheads. Det var en grym utgång! Och efter det färgade och klippte jag håret och hade lite av en hej då-kväll med vännerna. Det värsta med att sommren näst intill är över, är att många av vännerna flyttar. Men det är väl det som sker när man växer upp, antar jag. Men gud vad jag älskar dem allihop! Kommer sakna dem så otroligt mycket.
 
Så tack underbara sommar, du har varit fantastisk! Nästa sommar är jag antagligen i USA, men förhoppningsvis ska väl en sommar kunna rocka lika mycket där som här! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0