23/8-14

 
Trots mina lediga dagar, har jag sett till att komma upp innan tio varje dag, för att inte sova bort hela dagen. Men igår vaknade jag inte förrän halv tolv, då jag glömt ställa alarmet. Dagen fick då starta i sängen med brunch framför "Djävulen bär Prada". Hur bra är inte den filmen egentligen?! Jag gillar både Anne Hathaway och Meryl Streep som skådespelare. Efter det tränade jag och firade ett år med körkort. Vi bakade på kvällen en god jordnöts- och marshmallowskladdkaka som fick bli vårat fredagsmys. Här hittar ni receptet.
 
Nu ska jag packa ihop mina saker och bege mig till jobbet. 10-21.30 arbetar jag. Så skönt att få komma tillbaks till jobbet igen, om så bara för en dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0