17/8-14

Direkt efter jobbet igår åkte hela familjen ner till Karlstad för att spenderna dagen där. Vi började med shopping inne på IKEA, därefter vandrade vi runt bland butikerna inne i Bergvik. Det börjar minst sagt synas att hösten är på väg inne i klädaffärerna. Jag älskar höstkläder och höstskor, så jag fick allt med mig lite saker hem!
 
Vid fyra åkte vi hem till min morbror, där firade vi hans fru som fyller 40 år idag. En trevlig tillställning med god mat! Vi stannade i fem timmar, sedan fick vi ta och åka hem, för vi hade ju en bit i resväg. Väl hemma tittade vi på ett serieavsnitt, sedan slumrade vi sött i våra sängar.
 
Eftersom jag inte hade med kameran igår och fotade något, visar jag er några fler bilder från vår Gränna-Ullared-resa här nedanför ↓
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0