10e September 2013 - Jobb och dumheter

En lång, lång dag..! Direkt efter skolan bar det iväg till gymmet, där fick jag mitt personliga träningsschema. Det ska bli riktigt roligt att komma i gång mer och mer! Nu vill jag bara inhandla nya träningsskor, träningskläder, träningstillbehör - och allt annat som har med träning att göra. Jag har aldrig direkt varit insatt i träning, så jag äger nästan inget som har med det att göra. Men inom en snar framtid ska det införskaffas fler grejer! I går var jag även iväg på ett av passen - det var kul, men jobbigt - precis som det ska vara! Efter dagens sväng till gymmet var det dags för jobb ända tills nio. Så nu är jag minst sagt trött! 
 
Jag måste bara berätta om min kväll för er! Två dumma saker har hänt.
 
1. Jag lyckades tappa ingefärs-burken rakt i golvet - så nu tror jag att jag fått en pytteliten glasbit i foten.
 
2. Min mobil hade endast 10 % kvar i batteri, och jag fick smått panik när jag inte fann laddaren. Men jag fann den till sist. Vart den var? I sminkväskan. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0