Stockholm Day 1

 
Tidigt gick vi upp för att hoppa på en buss som vi nästan missade. Vår tågtur från Karlstad till Stockholm var till en början hemsk, då det var smockfullt med människor och vi inte hade bokade platser. Men till sist hamnade vi i huvudstaden. Lunch på Jensen, kika runt på stan och sedan möta upp vännerna som kom med ett senare tåg. Efter det checkade vi in på vandrarhemmet, fixade oss och hamnade på McDonalds, så att de som anlänt senare fick mat. Sen bar det av på konsert!
 
Macklemore and ryan Lewis var obeskrivligt bra. En vän lyckades till och ta i bägge artisterna OCH få tag i en trumpinne. Vad då tur?? Vi kom tillbaks till vandrarhemmet väldigt sent, och kröp så fort vi kom fram ner i våra sängar. Dock drog jag igång en riktig skrattfest innan vi somnade, när jag skulle försöka hänga upp en handduk för att täcka ett fönster som släppte in massa ljus. Jag ställde mig upp på ett bord, tappade balansen, fick tillbaks balansen, tappade balansen åter och jag och bordet föll ned på golvet. Brak sa det och "Nu dör jag" tänkte jag, men jag överlevde!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0