Söndagsmorgon

 
Jag vaknade upp med två av de sötaste katterna i sängen i morse. Jag försökte inte störa dem när jag smög upp, men de är omöjliga, minsta lilla rörelse och de hoppar upp och springer iväg. Jag spenderade min morgon framför Vinterstudion. Jag är inget fan av vintern, men när jag kan sitta i soffan och titta på Popps och all skidåkning, så känns det helt okej!
 
I går träffade jag även mina favorittjejer för tacos, film och mys. Jag såg Pirates Of Caribbean för första gången. Jag blev ganska besviken, men jag förstår om yngre personer gillar de filmerna (och eftersom mina vänner var unga när de såg dem (ja vi är ju sååå gamla nu), så fattar jag varför de älskar dem). Men jag ska ge alla en chans i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0