8e Maj 2013 - Soligt

De senaste dagarna har bjudit på fantastiskt väder! Man kan skippa jackan, sitta ute och njuta och bara må hur bra som helst. Varenda dag denna vecka har vi gått ner på byn och suttit, käkat glass och kanske även fått lite färg. Men i eftermiddags kom regnet, och det var nog behövligt, för usch vad kvavt det var förut ett tag.
 
Nu har vi i alla fått lite ledighet. Fyra dagar utan skola. Jag ska försöka köra bil, hinna med en tripp till Karlstad och bli färdig med skolarbeten. Det är fullt upp i skolan nu! Bara att bita ihop..! Snart är sommarlovet här, men först har jag tänkt fylla år ♥
 
Jag hade mina nya örhängen och en rosa blus i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0