29e Maj 2013 - Sommarplaner

På var och varannan blogg läser jag om människors sommarplaner. Det låter alltid som om de har så mycket kul som helst inplanerat, och då blir jag själv väldigt sugen på att göra egna sommarplaner. Men visst har jag en del bollar i luften. Jag ska till Barcelona om cirka två och en halv vecka (herregud!!), det kan även bli två veckor i Spanien i juli och så ska antagligen jag och några vänner boka en resa till veckan. Om allt går som planerat så bara måste jag bli brun i sommar. Haha. Jag som alltid är vit som snö. Men tänk vad skönt att komma bort till värmen, slappa, sola, bada, festa och shoppa. Såå härligt.
 
Annars hoppas jag på många mysiga kvällar med vännerna. Grilla, hänga vid stranden, dra på utflykter och bara njuta av livet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0