20e Maj 2013 - iPhone's och hemlisar

 
Då min lilla bebis (aka my iPhone) är på lagning och min kamera ofta glöms, antingen hos mamma om jag är vid pappa eller hos pappa om jag är hos mamma, blir det dåligt med bilder. Mobilen jag har förtillfället kan inte ta en endaste bild, så dåligt är minnet. Haha. Det är konstigt det där med materiella ting, man blir så fäst vid dem. Min jacka är också på lagning, då nästan varenda söm gått upp, och jag saknar den med. Jag längtar efter både mobilen och jackan, och helst skulle jag vilja ha dem bägge innan helgen, då jag sticker till huvudstaden.
 
Nog om det! Nu måste jag försöka komma i säng, så att jag är pigg inför morgondagens bravader! När man är 18 får man ju göra lite som man själv vill, något som jag ska vara på i morgon.Men tills vidare får det vara en liten hemlis, så berättar jag i morgon vad det är.
 
Jag bjussar på bilder från förra Stockholms-trippen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0