Vidare i ukm

Har glada nyheter att dela med mig av. Dam da da dam... Vi gick vidare i ukm! Riktigt skoj! Så den 3-4 maj (om jag minns rätt) så befinner vi oss i Arvika på länsfestivalen. Några av mina vänner kommer också följa med, eftersom även de gick vidare, men inom konst.
 
Denna dag har annars varit stressig. Skola, fika med matteplugg och sedan teorikurs. Kom nu i skrivande stund på att jag måste skicka iväg ett mail till en av mina lärare. Dagarna har varit så hektiska att jag knappt hunnit med skolan, och därför kommer jag vara tvungen att flytta fram en uppgift som skulle göras i morgon.
 
  
Fann bilder från när vi var ukm i Säffle 2011. De kan nog ha världens gulligaste korvkiosk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0