4e Mars 2013 - Tagit tag i körkortet

Vilken hektisk dag det varit! Lång dag i skolan, hem en sväng för att äta och sedan iväg till Torsby igen för teorikurs på körskolan. Äntligen har jag börjat ta tag i det där körkortet som jag fruktar. Många i min närhet har börjat tjata på mig nu, och jag vet att jag förr eller senare kommer vara tvungen att ta det. Men jag har ingen som helst lust och är inte det minsta intresserad. Men som sagt - jag måste väl. Själva teorin tror jag nog att jag ska lyckas fixa, då jag är lättlärd. Men körningen alltså... Haha. Jag är så himla kass. Men jag ska ta tag i det med!
 
Bjuder några random bilder på min systers nya skor - som jag antagligen kommer sno då och då. De är så himla fina! Och nu har vi även fått samma skostorlek, så detär toppen! Jisses vad stor hon blir, hon har redan växt om mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0