24e mars 2013 - Sims

06.20 vaknade jag upp hur pigg som helst. Det var verkligen omöjligt för mig att somna om. Så jag hoppade upp ur sängen och gjorde något som jag inte gjort på hur länge som helst - spela sims. För några år sedan dyrkade jag detta spel. Jag kunde spela det hur många timmar som helst, tiden bokstavligt talat flög i väg. I går började jag och syrran av någon anledning söka på saker som "how to build a house on sims 3" och "sims 3 dream house", då kom det upp hur coola hus som helst! Vi fann en kille som gjorde riktigt fräna sims-hus! Som till exempel slottet här nedanför ↓ Jag blev så himla sugen på att spela sims då, så i dag byggde jag ett hus och skapade en liten familj. Haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0