16e Januari 2013

Klockan är endast åtta, men jag har redan lagt mig i sängen. Fast att vi fick sluta tidigt i dag är jag trött. I morse var jag hur pigg som helst, men ju mer klockan gick, desto mer energi försvann ur både min kropp och knopp. Jag har i alla fall hunnit med en del i dag. Kikat runt i affärer på byn och fikat med vänner. Inte helt fel med lite onsdagsmys. När jag hem väntade middag hos mormor och ett sprillans nytt avsnitt av "pretty little liars". Mysterierna i Rosewood blir bara fler och fler, trots att det känns som att man får reda på så mycket. Spännande är det i alla fall! Nästa vecka kommer det nog bli riktigt grymt, då en stor hemlighet antagligen kommer att avslöjas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0