Falling

Jag sitter och lyssnar på favoritlåtarna från Melodifestivalen, eftersom de alla har kommit ut på Spotify nu. Jag har inte blivit så impad över bidragen i år. Förra året fick man ju verkligen känslan "Wow, den är riktigt grym" när Loreen körde Euphora. Man visste att den skulle gå långt - vilket den gjorde! Har ni några favoriter inför finalen då? Jag tycker att Ulrik Munthers och State Of Dramas bidrag är bäst hittills. Men som sagt, inget har direkt känts perfekt. Haha. Fast låten fallings (klicka) melodi är en sådan som jag älskar, men tyvärr kan jag tycka texten är lite sisådär.
 
Lite pics på dagens outfit. Vit stickad tröja och de nya, bekväma favvoskorna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0