28e Februari 2013

Solen kikar fram i dag med! I går spenderade jag dagen i vårsolen (?) med en kopp kaffe och en tidning. Ljuvligt! Det sker en hel del saker just nu, så det är lite stressigt. I tisdags hade jag en helt underbar kväll med fyra vänner. Fixade ihop en Harlem Shake, skrattade en hel del och spelade spel. I går fick jag äntligen se mitt nya hem. Jepp, jag ska flytta. Eller inte direkt, mammas hus är kvar, men pappa har köpt ett nytt hus. Jag och min syster har redan valt rum och är båda två spända inför att få börja fixa i ordning. Så kul!
 
Nu ska jag snart sticka iväg för att öva inför ukm med mina vänner. Då får ni komma och kika! Söndagen den 10e Mars smäller det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0