10e Februari 2013 - Pluggeliplugg

I går när mamma jobbade och min syster var på på tjejkväll, passade jag på att ha lite mello-mys i min ensamhet. Men av någon anledning råkade jag flera gånger sysselsätta mig med andra saker. Jag kollade mobilen, hamnade i mitt rum och bläddrade i tidningar. Förr älskade jag mellon, men ny är det inte alls samma sak. Lite som med julafton.  Men lite melodifestival blev det i alla fall.
 
I dag har jag pluggat som bara den! Jag börjar verkligen komma någon vart. Jag har suttit och kikat runt på sidor som www.alltombibel.se och www.bibeln.se hela dagen. Hm. Jag kommer nog bli riktigt religös efter det här. Kanske borde läsa hela bibeln? Det vore faktiskt intressant. Men i så fall skulle jag nog läsa Barnens Bibel, för den verkar lite enklare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0