10 Facts about me

 
+ Jag drömmer om att bli författare.
+ Jag älskar tacos men är allergisk mot tacokrydda. 
+ Efter studenten hoppas jag på ett år utomlands.
+ Jag är kommatecken-missbrukare. Kommatecken är underskattade!
+ Jag blir galen på folk som använder e och ä på fel sätt. Det heter inte: "Jag har just sätt en film", det heter: "Jag har just SETT en film". Samma sak gäller med ända och enda. Folk bör även lära sig skillnad på de och dem.
+ Jag har haft öroninflammation fler gånger än jag kan räkna till. En gång hade jag det i Spanien. Jag grät av smärta, usch. 
+ Jag skulle aldrig ta körkort, men ändå tog jag det bara tre månader efter min 18-årsdag.
+ Jag har aldrig rökt, snusat eller tagit droger. 
+ Skulle jag få bjuda vilka fem jag ville på middag så skulle det vara Lady Gaga, John Green, Ernst Kirchsteiger, Mikalel Tornving och mina morfar som är himlen. 
+ Som liten ville jag få mitt första barn när jag var 20 år. Man kan väl säga att jag tänkt om på den punkten haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0