LADY GAGA - APPLAUSE

 
 
Lady Gaga har sedan hon var tvungen att ställa in sin Born This Way Turné på grund av en höftskada haft fullt upp med att jobba på sitt kommande album - ARTPOP. Och under flera månader var hon som borta. Hon syntes ingenstans, inte minst på twitter. Men nu är hon tillbaka! Jag nämde för ett tag sedan att hennes singel från ARTPOP, Applause, skulle släppas 19 Augusti. Men i dag läckte bitar av låten. Många av de läckta snuttarna hade även dålig kvalité, så därför valde Lady Gaga att släppa Applause i dag (samma dag som Katy Perry släppte sin nya singel Roar)! Så för cirkus en timme sedan kom den ut! Om jag är nöjd? Mycket.
 
Jag gillar låten, och den blir bara bättre och bättre ju mer man lysnar på den, framförallt refrängen som jag till en böran var liiite besviken på. Men som ni vet, jag avgudar denna kvinna och kan inte riktigt bli besviken på henne. 
 
HÄR kan ni lyssna på låten!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0