7e Augusti 2013

 
Inte trodde jag att det skulle bli ett sådnat fint väder i dag! Vad trevligt! Här hemma började jag och min syster morgonen med att bli väckta av mamma som fixat frukost till oss. Scrambled eggs och amerikanska pannkakor. Mmm..! Så galet gott. Om det fanns tre maträtter jag skulle behöva leva på resten av mitt liv hade jag valt spagetti carbonara, tacos och amerikanska pannkakor. 
 
Efter frukosten hoppade vi i träningskläderna och gick/powerwalkade/sprang en tur. Vi lyckades hamna fel och tappa bort oss en sväng, men till sist fann vi tillbaka! Sen när vi kom hem packade jag (äntligen!) upp resväskan och fixade med lite annat. Nu ska jag köra lite hemma-spa med ansiktsmask, nagelfix och hårinpackning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0