29e Augusti 2013 - Mitt Gymnasiearbte: Skriva en bok

Jag har sedan jag kom hem suttit och pysslat med mitt gymnasiearbete. Jag är så himla nöjd med mitt val av arbete! Det är roligt, men samtidigt väldigt svårt - vilket gör så att jag förhoppningsvis förbättrar mig i mitt skrivande. För er som inte vet så ska jag skriva en bok i gymnasiearbete. Lite galet, kan tyckas, men jag älskar att skriva. Jag är inte mycketför skryt, men jag tycker att det är viktigt att veta vad man är bra på (alla har vi våra egna talanger!), och skriva är något som jag vet att jag kan. Men då är jag till exemel värdelös på att måla. 
 
I början av mitt liv var jag verkligen ingen begåvad svenska-elev, utan det är något som växt, allt eftersom intresset blivit större. Nu är jag till och med inne på att söka till skrivar-kurser på universitet. Drömmen är ju att kunna sitta i en fin lägenhet i Spanien med en otroligt vacker utsikt och bara skriva - och faktiskt kunna livnära sig på det. Åhh..! ♥ 
 
Igår var det mycket rosa ↓

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0