18e Augusti 2013

När klockan ringde i morse ville jag verkligen ligga och dra mig en liten, liten stund till - men det var omöjligt. Jag har kommit in i slutstadiet av min förkylning, då man läker, och då får man (i alla fall jag) hostattacker HELA tiden. Det känns som om jag ska hosta ut mina lungor. Jag hade planer på bio i dag, men de var bara att stryka. Nu ska jag dricka te för hela slanten och... plugga.  Förhoppningsvis ser mina dagar lite roligare ut när skolan dragit igång!
 
Smoothi-frukost ↓ Det blir mest matbilder här på bloggen,  för det är så enkelt att knäppa dem och mat ser oftast fin ut på bild, håller ni inte med? Haha. Ska försöka bli bättre med kameran! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0