10e Augusti 2013

Oj, vilken kul kväll det blev igår! Hade det otroligt roligt med mina vänner! Jag började kvällen hemma hos mig med Julia. Vi blandade extremt goda drinkar och satt och pratade och lyssnade på musik. Sen åkte vi mot Torsby för att träffa vännerna hemma hos en vän för lite förfest, sedan bar det iväg till campingen för dans och stoj hela natten lång. Jag fascineras varje gång hur dum man blir när man är ute. Som igår, när jag och en vän skulle på toa, efter att ha stått i kö i 10 minuter insåg vi att vi  stod i kön till duscharna - INTE till toan. Där snackar vi blonde-moment alltså! 
 
Nu väntar jag på att bli upphämtad, så att jag kommer hem till mamsen (sov hos pappa i natt). Väl hemma väntas frukost framför någon serie!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0