Ingen Justin Bieber konsert för min del...

Jag skulle vilja skriva alla fula och hemska ord jag känner till, så besviken är jag. Ända sedan vi bokade Bieber biljetterna i juli har jag varit bra, bara någon liten förkylning. Men i natt, samma dag som vi ska till Norge sa det BAM. Jag har aldrig mått såhär kasst. Från att jag vaknade vid ett i natt med jobbiga magsmärtor har jag en gång i timmen varit tvungen att kräkas. Jag avskyr det. Vid halv nio, då äntligen vändningen kom, var det som värst. Jag hamnade på badrumsgolvet med ett glas vatten bredvid mig och kunde inte förflytta mig. Ställde jag mig upp så svartnade det för ögonen och jag höll på att trilla ihop. Jag hade nog lite vätskebrist då, eftersom i stort sett all vätska lämnat min kropp. Pricken över i var att alla var borta, jag var helt ensam. Så där låg jag jag och trodde jag skulle dö, mitt på badrumsgolvet. Eller så farligt var det kanske inte, men känslan var otäck. Till sist fick pappa komma och pyssla om mig. Nu mår jag betydligt bättre och ligger under mysfilten och bläddrar igenom en resetidning. Fast ja, jag är besviken att jag inte tog mig till Norge. Men jag får glädja mig över att jag gjorde en annan tjej glad i dag, då hon fick köpa min biljett!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0