8e April 2013

Efter en lång dag ska det bli underbart att krypa ner under täcket. Men det är härligt att plugget har dragit igång igen, träffa vännerna och komma in i rutiner. Min kväll har jag spenderat på körskolan. Teorikursen var ganska kort  som tur var, så jag har hunnit med lite religion på kvällskvisten. Jag bokade även in min första körlektion i dag. Åh, jag är så himla nervös! Jag har trots allt inte kört jättemycket. Om ingen har haft sönder bilen ännu så finns det en risk att jag lyckas med det. Haha. Jag är alltid så klantig..
 
Jag passade på att rocka min nya jacka och conversen i dag - det är ju ändå vår nu! Ni kanske även ser resultatet sedan jag färgade mig? Riktigt mörkt, och jag älskar det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0