7e April 2013 - Rosette

Det var en hur mysig kväll som helst i går! Det var egentligen tänkt att det skulle bli en tjejkväll, men det slutade med att hela gänget samlades. Vi åt god mat, spelade spel, skrattade och pratade gamla minnen. Så jag hade minst sagt en toppenlördag. I dag, lagom till att skolan drar igång, har förkylningen försvunnit. Jag ska denna afton ägna mig åt plugg. Innan det ett lov drar i gång tänker man "åh vad jag ska plugga!", men det slutar alltid med att man sitter med alla läxor på söndagskvällen. I alla fall blir det alltid så för mig. 
 
Tänkte visa er mitt nya våriga lack som jag köpte för någon dag sedan. Jag älskar denna rosa färg som får mig att tänka på tuggummi. Och som ni ser så heter färgen Rosette. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0