15e April 2013 - Justin Bieber imorn!!

Sedan jag slutade plugget har jag ägnat min tid åt alla slags olika läxor. Jag är ganska trött, framförallt för att jag har kaffeförbud (jepp, jag har åkt på en magkatarr igen). Men jag käpar vidare, för i morgon har jag lite sovmorgon innan vi drar till Norge för att se ingen mindre än Justin Bieber! Jag minns när det var över 200 dagar till den 16e april. I dag är det en ynka dag, till och med mindre än 24 timmar tills han entrar Telenors arena utanför Oslo. Förhoppningsvis kommer det bli grymt! Men sjunger han falskt blir jag himla besviken! Förresten, visst är det en fin kom-ihåg-lista jag har tills i morgon? Kikaren, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0