18e September 2012 - The last song

En av mina absoluta favoritfilmer är "The last song" (har ni inte sett den - se den!!!). Den innehåller verkligen allt som jag tycker bör finnas med i en film. Det är drama, humor, romantik, smärta, tårar, glädje, skratt och det där lilla extra. Jag älskar den verkligen. Jag gillar även alla andra filmer som har baserats på NicholasSparks böcker, som till exempel "Awalk to remember" och "The notebook". Eftersom jag tycker att filmen är så fantastisk har jag nu även valt att läsa boken. Jag har inte funnit den med svensk text, så därför läser jag den på engelska, och det funkar prima det med. Än så länge tycker jag att boken är minst lika toppen som filmen, böcker brukar ju till och med vara bättre!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0