11e September 2012

Det känns som att denna dag aldrig ska ta slut. Haha. Den har varit extremt lång! Skoldagarna flyger inte iväg lika fort när man har långa håltimmar och ingen mobil med internet. Jag känner mig lite handikappad faktiskt. Man inser inte hur fäst man är vid sin telefon, förrän man inte har den längre. Men min gamla duger mycket väl, kameran är ju riktigt grym med 12,1 megapixlar!
 
När vi ändå är inne på temat foto, så kan jag berätta att vi idag har fått börja med photoshop under vår foto-lektion. Det var riktigt skoj! Nu är jag själv sugen på att skaffa det och få pyssla med massa foton. Det är väldigt kul, och när man väl börjat är det svårt att sluta.
 
Bjuder på två bilder från i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0