People like us

Efter dagens alla prov kände jag att jag var värd ett långt bad med hårinpackning och ansiktsmask. Jag blev som en ny människa när jag klev upp ur badet. Riktigt härligt! Jag skulle egentligen vilja krypa till kojs nu, men jag har några uppgifter som måste göras innan dess. Det gör inte så mycket, jag har faktikst en ordentlig sovmorgon imorn. Ska inte till plugget förrän vid två - underbart.  Är ganska ledig under de kommande dagarna, eftersom vi har resursdagar. Fast helt ledig är jag inte, det händer nämligen en hel del saker i mitt liv. Bland annat väntas det antagligen en flytt inom några veckor!
 
Jag måste ju ha världens gulligaste mormor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0