7e November 2012

Efter en tung dag har jag nu kommit hem. Jag känner mig helt slut. Jag har aldrig i hela mitt liv svimmat, men i dag var jag nära. Efter idrotten började jag må illa, fick yrsel och började de suddigt och svarta prickar överalt. Väldigt läskigt. Jag visste inte vad jag skulle göra, men så sa det "poff" i mitt högra öra och så försvann alla problem. Jag har haft dämpad hörsel på mitt högra öra ett tag nu, och jag börjar fundera på ifall det är något i det som ger mig sämre balans, mm. På fredag ska jag besöka sjukhuset och kolla upp det.
 
Efter skolan följde jag och Julia med Julia nummer två hem. Det blev massvis med matteplugg inför morgondagens prov. Huvudet känns tungt efter allt tänkande. Haha. Jag ska kolla igenom allt  en liten sväng till och sedan sova! Är ordentligt trött i kväll!
 
Ibland väljer de verkligen roliga namn och ger en onödigt mycket information i matteuppgifter, inte sant? Sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0