5e November 2012 - Mobiler som krånglar

I dag var det en sådan dag då jag kände "vilken underbar dag det är idag! livet känns ljuvligt och allt är perfekt". Fast att det var första dagen efter ett lov och att jag sovit för få timmar, kände jag mig väldigt glad. Det är fantastiskt med sådana dagar då det känns som att inget kan gå fel. Men till sist gör det oftast det ändå... Min mobil började krångla (tror den är trasig, den har varit konstig ända sedan jag fick den). Internetet ville inte fungera, så då tänkte jag: "ja, jag prövar att stänga av mobilen! (skitsmart idé tänkte jag)". Var det smart då? Nä. För jag kan inte min pinkod till mobilen och jag kan inte finna den. Superbra där Josefin! Verkligen jättebra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0