Come on skinny love, just last the year

God kväll!

Även om jag vet att jag kommer vara segare än kola till morgonen när jag ska upp, så är jag ändå glad att det är dags för skola. Allt slappande gör en alldeles rastlös.
Jag har sett klart "vampire diaries " säsong två och är halvvägs in i andra säsongen av "gossip girl". Jag har blivit en hemsk serienörd under detta lov. Rent utsagt beroende. Så skola med läxor och vänner känns faktiskt ganska trevligt.

Jag ska börja borsta tänderna och förhoppningsvis lägga mig innan tolv ikväll! Yes, tänkte faktiskt vara duktig och komma i säng. De senaste dagarna har jag inte lagt mig förrän två. Ajaj, men jag gillar att vara vaken om nätterna.
Ska kika på "big brother" innan jag kryper ner i sängen i alla fall. Behöver trötta ut mig med allt möjligt för att lyckas somna ikväll. Det är grymt svårt att lägga sig tidigt när man inte är van!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0