Pluggning i solen

Att plugga ute i solen är nog något av det bästa som finns. Visserligen blådte det en del, fast solen värmde tros allt mycket bra. Det är som att den friska luften gör så att all information man försöker mata in faktiskt sätter sig. Och det är ju toppen.

Just nu har jag en liten pause från all läsning. Det funkar inte att sträckläsa för min del, utan jag måste vila emellan åt. Nu kikar jag runt bland olika sidor för att finna några fina skor, är så sugen på ett par nya snygga klackar. Fast ska jag vara ärlig så tror jag inte att jag har råd för tillfället. Jag lägger mina pengar på allt annat just nu. Är iväg och reser lite hit och dit och sparar inför sommaren då det förhoppningsvis blir fler småtrippar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0