Norrsken

Var ju iväg på UKM förut idag. Det var många bra som uppträdde och det var väldigt kul att vara där och kika. Fotade även lite, men bilderna blev tyvärr lite sisådär. Jag lånade min systers kamera och jag är inte så van med den. Jag ska redigera fotona och visa er lite imorgon.

Nu sitter jag och mamma och myser i soffan framför en film som visas på fyran. Taken, heter den, och är ganska så bra! Rätt spännande. Så jag sörplar te och har en trevlig kväll här hemma.

Imorgon börjar skolan på riktigt igen, efter lov och resusrsdagar. Jag kan inte säga att jag är så himla pepp på det, men det är ju alltid roligt att umgås med vännerna.

Nu ropar mamma att det är norrsken ute..? Hm. Måste gå ut och kolla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0