Modern family, en favoritserie!

Jag håller på att åka på en förkyldning ännu en gång känner jag, eller så är jag lite dålig på grund utav att jag sov ganska lite inatt. Hur som helst ska jag mysa i soffan framför favoritserien "modern family" nu. Diggar den verkligen! Jag och min syster älskar den serien, det är precis vår humor! Allt är så galet och konstigt. Haha. Man kan bara inte hålla sig för skratt.

Efteråt kanske jag och mamma ska titta på film. När vi såg på postkodmiljonären förut så var det en fråga om en film som heter "seven". Mamma sa att filmen är riktigt bra, så jag blev nyfiken. Kanske tar vi och tittar på den, annars blir det en tidig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0