Melodifestival Final - 10 Mars 2012

Oj vad tiden går när man har roligt...

Hejsan! Det är redan kväll och när som helst dags för melodifestivalen! Hur roligt som helt. Vem tror ni vinner ikväll? Jag tror att Loreen tar hem det i år, det är hon även värd. Både hennes nummer och låt är super enligt mig. Hon hör helt klart till en av mina favoriter. Jag måste även säga att jag diggar Mollys ballad.

Imorgon ska jag bege mig till Torsby på UKM. Jag skulle egntligen ha varit med, men till sist fick vi ställa in. Väldigt tråkigt tycker jag. Jag hade sett fram emot det, men nu är det som det är. Det kommer nog göra lite ont att inte få stå uppe på scenen. Haha. Fast istället ska jag iväg och kolla på andra stora talanger. Kul det med! Jag hade ju tänkt ställa upp med foton i år, fast så blev det inte. Var tyvärr lite för sent ute med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0