7 Mars 2012

Hallå!

Jag började min skoldag vid halv nio och avslutade den klockna tio. Hur skönt är inte det? Är riktigt slut poch trött just nu, skulle behöva sova lite. Fast jag ska allt hålla mig vaken ett bra tag till, har ju massa läxor som ska göras. Haha. Gud vad tjatig jag börjar bli "trött, läxor, blabla bla".

Men innan jag orkar något så ska jag kolla någon serie! Det är den perfekta avkopplingen. Funderar fkatikst på att följa de desperata hemmafruarn. alltså  "desperate houswives". Är det något att se?

Bjuder på en ny favvolåt innan jag sticker iväg. Vem hade trott att Far East Movement och Justin Bieber kunde få till det så bra?
Far East Movement – Live My Life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0