6 Mars 2012



Då var första skoldagen gjord efter lovet. Det gick ganska så skapligt, trots att jag inte har sovit många timmar inatt. Det var helt enkelt bara att hålla igång och bli klar med dagen. Jag tyckte att det var kul att träffa vännerna igen efter den lilla ledigheten, jag saknar dom så himla lätt. Är ju så himla sällskapssjuk av mig så ni anar inte. Klarar knappt en dag helt själv.

Nu ska jag dyka ner i havet av läxor och simma ordentligt och... Ja, ni fattar. Har en hel del skolsaker att ta itu med och det är lika bra att börja. Har bestämt mig för att få riktigt bra betyg på de kommande proven, så det gäller att ligga i nu. Imorgon kommer jag kunna träna på fysik och annat hela dagen, för runt tio slutar min skoldag imorn. Härligt.

Ska bara dricka upp teet och börja med allt nu, skitsamma om jag är trött, här ska pluggas! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0