4 Mars 2012

Att skriva god morgon nu känns verkligen hemskt! Haha. Men jag har inte varit vaken så himla länge, steg upp vid tolv. Det blev en ganska sen kväll igår framför teven. Först melodifestivalen, där jag och min syster röstade oss panka (skämt o sido) för att stödja Torsby-bandet Top Cats som även lyckades ta sig till final, och efter det såg vi på "a walk to remember" som är en riktigt grym film!

Eftersom det inte visas något annat än skidåkning på teven idag så är det just det vi tittar på. Vasaloppet missade jag helt och hållet på grund av min sömn. Men det gör ingenting.

Ska snart ta och börja plugga lite inför ett prov som jag har till fredagen och få det klart. Tror att jag kan det mesta, men det är ju inte fel att ta sig en extra titt. Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0