3 Mars 2012

God afton!

Vilket sportlov vi har! Solen skiner varernda dag och det är verkligen vår ute. Jag älskar det, även om jag mest sitter inomhus. Jag hoppas innerligt att vädret fortsätter på detta vis och att det är lika fint nästa vecka, då jag i stort sett är ledig hela veckan. Vi har som sagt resursvecka då. Det innebär att vi ska ta igen det vi missat. Skoldag på tisdag, en lektion på onsdagen och ett prov på fredag är vad som gäller för min del. Känns riktigt härligt!

Idag har jag sett på skidskytte och suttit och bitit på naglarna av nervositet. Tycker det är väldigt spännande, och det gick ju vägen för Sverige idag! Annars har det inte skett så mycket mer idag. Ska fortsätta med mina film- och seriemarathon snart och bara ta det lugnt. Jag tycker verkligen att man ska vila upp sig nu när man är ledigt, det behövs inför de kommande skolveckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0