20 Mars 2012

God kväll!

Jag har varit tvungen att prioritera bort bloggen lite nu, för jag har fullt upp. Det är nästan ingen lugn stund i mitt liv längre. Skolan är hårdare än någonsin, plus att jag har andra saker på gång. Det är verkligen stressig och jag hinner knappt med. Jag har aldrig varit i så stort behov av min almenacka förut.

Idag har det varit en liten skitdag, trots att den ändå har varit bra. Jag är jätteförkyld och gjorde ett prov som inte alls gick bra. Haha. Måste sluta babbla om skolan och säga något kul här istället!

När vi kom hem fixade vi i alla fall ihop en pizza. Riktigt mumsigt. Så det blev en mysig middag med familjen. Nu ska jag snart börja min tevekväll med "Top Model" och sedan se på "Lyckan i LA" och "Big brother". Skönt med lite avkoppling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0