2 Mars 2012

Hejhej!

Jag har nyss kommit hem ifrån en dag i Sunne. Steg upp betydligt tidigare än vad jag har gjort resten av lovet och åkte iväg med familjen redan vid halv elva. Dagen började inte så himla bra, var lite småsur till att börja med, men det blev allt bättre under dagen.

Vi kikade runt lite i affärer och jag lyckades få med mig en mörkblå tröja och ett par gröna byxor hem. Jag tycker det är väldigt snyggt med färgadce byxor! Det är helt klart det som gäller till våren. Ska visa er plaggen senare. Jag köpte även nytt smink, för svart kajal passar inte lika bra till mina ögon sedan jag färgade mig ljusare. Så jag har letat runt efter en blå som framhäver mina ögon betydligt bättre, något som jag även fann!

Efter att ha sprungit runt i affärer ett bra tag så lunchade vi på "saffran och vitlök". Mycket trevligt. Maten var mycket god. Så det har varit en bra dag idag! Vädret är ju hur ljuvligt som helst! Jag avände till och med vårjackan idag.

Jag och syrran passade på och ta lite knepiga kort medans mamma var inne på Toria och handlade. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0