17 Mars 2012

God morgon!

Idag är vädret inte på topp, det regnar och solen syns inte till. För min del gör det ingenting, för jag kommer ändå inte ha tid med att vara ute idag. Egentligen var det tänkt att jag skulle följa med min familj till Karlstad på shopping, men jag har tyvärr inte tid. Skolan får helt enkelt gå först denna gång.

Jag har jämt käkat frukost och ska snart se ett avsnitt av "vampire diaries". Efter det blir det pluggning inför alla kommande prov som vi har nu. Vårat schema är fullspäckat och det finns nästan ingen tid för vila. Men jag tror inte att det funkar att köra hårt utan att ta igen sig lite emellanåt, just därför ser jag på serier emellan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0