13 Mars 2012

Hejsan svejsan!

Jag har idag varit hemma och bara sovit och sovit. Har haft en sådan hemsk huvudvärk och mått illa. Är fortfarande lite förkyld också, så det kan vara det som spökar. Haha. Det är allt illa det här... Och ännu värre är det att jag på grund av det här har missat ett prov - nämligen det fruktade fysikprovet. Jag hade egntligen velat få det gjort, hur dålig jag än kan det. Det är absolut inte kul att skjuta upp prov. Jag hoppas verkligen att jag får göra det så snart som möjligt.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag sov från klockan nio till halv ett, men det var behövligt. Nu i eftermiddag har jag suttit och redigerat bilder lite grand. Jag ska snart ta och betsälla hem foton. Har faktikst inte gjort det sedan jag fick kameran, och det var snart två år sedan! Oj oj...

Här kommer några bilder från UKM som jag lovade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0