Feather tattoo - Väldigt sugen på en tatuering

Som liten var jag väldigt fascinerad av tatueringar. Jag tycket det var fränt att man kunde smycka sin kropp med något fint motiv. Det var något nytt och spännande.
  När jag blev äldre och visare var tatueringar allt mer vanligt och jag blev till sist inget stort fan av dem, just eftersom det var såpass vanligt. Alla hade några texter, figurer eller bilder inristade i sina hudar. Det var inget speciellt med det längre.
  Nu på senare tid har jag dock börjat gilla det igen. Jag verkligen älskar "feather tattoos". Igår så fick min syster sitta och måla lite på mig och vips så blev det en liten fjäder på min högra handled. Jag tycker det är skitsnyggt och vill verkligen ha en riktig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0