Blondare

Jag fick lite lätt panik när jag kammade mitt nyslingade och blöta hår. Stora hårtussar fastnade i kammen! Som tur är tror jag inte att det var så farligt som det såg ut. Jag blev faktiskt ganska blond denna gång, men den gula och orangea färgen finns ju kvar. Men den kommer försvinna efter ett tag!

Jag har hållit på och pluggat en hel del idag, men det går så himla segt! Det är tur att jag gör mina sista två prov imorgon, om man då räknar bort skrivdelen i nationella engelska som jag missat och ska göra på tisdag. Under onsdag och torsdag kommer jag vara ledig och på fredag väntas examen. Kommer bli en bra vecka detta!

Dålig före och efter bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0