27 juni 2012

Bloggen ligger lite halvt död, eftersom jag gör samma sak hela tiden - ser på film. I morse började jag dagen med att se på "Justin Bieber - Never say never" och jag avslutade denna dag med "Black Swan". Båda filmerna, om man kan kalla den första för film, var bra. "Black swan" var ganska speciell, men jag gillar sådant. Och filmen med Justin Bieber var intressant. Han är verkligen är stjärna med stor begåvning! Jag diggar förresten hans nya album sjukt mycket. Hans förra låtar har varit lite sisådär, men de nya är grymma!
 
Ikväll är jag galet trött och ska försöka komma i säng något tidigare än två, som det blivit de flesta kvällar. I morgon har jag en hel del att göra. Bankbesök och lite shopping. På kvällen kommer även två vänner hit på lite mys. Kommer bli trevligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0