15 Juni 2012 - Sommarlov!!

Trots att jag knappt har sovit en blund i natt och är dyngförkyld så har dagen varit toppen. Nu har jag och resten av mina kära vänner tagit sommarlov. Vi har fyllt ballonger med helium, fikat, hört på tal i en varm gympahall och avslutat vårt första år på gymnasiet. Det har gått så grymt fort! Visserligen har det varit extremt tufft, men även galet kul.

Efter att vi slutat stack jag och några vänner ner på Torsby för att se på studentflaken. Vi stod alla och längtade efter den dag då vi själva tar studenten. Bara två år kvar nu! Men innan dess är det mycket som ska hinnas med.

Nu ska jag försöka kurera mig inför ikväll, för då är det tänkt att jag och vännerna ska ut och fira in sommarlovet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0