Roliga minnen

Jag sitter för mig själv och skrattar över kvällen som var igår. Haha. Min familj sitter och tittar lite fundersamt på mig och undrar vad det är som är så roligt, men jag tror inte det går att beskriva och få andra att tycka det är lika roligt som man själv tycker att det är. Eller jag vet inte om kul/roligt är det rätta ordet, för det är något mer, något som får en att le fånigt. Jag älskar saker man upplevt i livet som får en att le och känna ett slags pirr inombords. Haha. Vad töntig jag låter. Men människor ifrån Dalarna är i alla fall härliga människor, det kan man inte annat än säga! De har under den senaste tiden tillfört många roliga minnen.
 
Det är tur jag har roliga minnen, för ikväll jag ligger i sängen med hemsk magvärk. Det gör så ont att jag vill börja stortjuta ibland. Jag tror jag är allergisk mot något, för så här har det aldrig varit förut. Usch och fy. Snart ska jag nog i alla fall ta och lägga mig, för jag är helt utsliten. I morgon ska jag även upp tidigt och fira mormors 70-årsdag. Skoj!
 
Snodde två bilder ifrån Veronicas blogg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0